شما به این ویدیو دسترسی ندارید

کامپوزیت یک الگوی طراحی ساختاری است که به شما امکان می دهد اشیاء را درون سازه های درختی ترکیب کنید و سپس با این سازه ها کار کنید که گویی اشیاء جداگانه ای هستند. استفاده از الگوی Composite تنها زمانی معقول است که مدل اصلی برنامه شما به عنوان درخت قابل معرفی باشد.



0

intro

4:28

رایگان

1

Singleton

13:3

رایگان

2

Factory

17:9

4

Prototype

12:39

5

Builder

18:8

6

Adapter

8:31

7

Decorator

15:6

8

Facade

10:4

9

Proxy

11:36

10

Composite

16:10

11

Bridge

19:14

13

Command

21:2

14

Observer

13:17

15

Mediator

19:34

16

Template Method

8:28

17

Strategy

10:32

18

State

14:26

19

Memento

26:14

20

Visitor

18:57

دوره های پیشنهادی

دوره آموزش یادگیری عمیق با Tensorflow پایتون
دوره آموزش یادگیری عمیق با Tensorflow پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو
دوره آموزش سوکت نویسی (socket) در پایتون
دوره آموزش سوکت نویسی (socket) در پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو
دوره آموزش پروژه محور پایتون
دوره آموزش پروژه محور پایتون
تکمیل ضبط
امیرحسین بیگدلو



ارسال نظر


محمدِ تقی

1 سال قبل پاسخ به نظر

سلام
یه چیزی رو تو دیزاین پترن کامپوزیت متوجه نشدم. فرمودین اگر آبجکت فرزند خودش کامپوزیت بود حتما باید متدهای اد، ریموو رو داشته باشه و اون لیست چلیدرنز رو هم بسازه خودش.
خب وقتی اون کامپوزیت فرزند از والدش ارث بری میکنه اتوماتیک همین سه تا تابع رو بدون تغییر داره دیگه. برای چی دوباره باید اینارو براش بنویسیم

ارسال نظر



امیرحسین بیگدلو

1 سال قبل

سلام
ممکنه رفتار کامپوزیت با پدر متفاوت باشه.


محمدِ تقی

1 سال قبل

بنابراین اگر متفاوت نبود لازم نیست دیگه؟
یا به عبارت بهتر فقط جایی که متفاوت باشه لازمه؟


امیرحسین بیگدلو

1 سال قبل

این نیازمندی‌ها معمولا داخل پروژه مشخص میشن اما در اکثر مواقع لازمه که پیاده سازی بشن

مونگارد